Leveringsgaranties:

De risico's die verbonden zijn aan het transport vóór de uiteindelijke levering aan de klant zijn voor onze rekening. In geval van verlies van uw pakket of beschadiging ervan, wordt een nieuw pakket verzonden met nieuw materiaal.

De klant is verplicht om bij levering in aanwezigheid van de postbode of koerier de staat van de verpakking en de inhoud te controleren. Als uw pakket in de brievenbus is achtergelaten en tijdens het transport is beschadigd, moet elke claim binnen 72 uur na ontvangst worden gemeld aan onze klantenservice, wiens e-mailadres onderaan deze pagina staat vermeld.

Levertijden:


De levertijden zijn slechts indicatief maar worden in 99% van de gevallen nageleefd. De 1% vertraagde leveringen zijn meestal te wijten aan weersproblemen (bijvoorbeeld overmatige sneeuw) of een invoerfout van het adres tijdens het bestelproces.

De koper wordt thuis afgeleverd door de postbode. Pakketten worden rechtstreeks in uw brievenbus bezorgd. In het geval van een grote bestelling en in uw afwezigheid, ontvangt u een bericht dat u het pakket kunt ophalen bij het postkantoor of een afhaalpunt.

Onze klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar (behalve op feestdagen) via e-mail en reageert binnen maximaal 12 uur bij problemen of vragen over de pakkettracking.